tjugosjätte maj, snart iallafall

klockan är ganska exakt tio minuter i ett, natten till den tjugosjätte maj.
tjugosjätte maj, vilket innebär att det är arton dagar kvar till rhodos, underbart

den här dagen har varit känslosam av massa olika anledningar, negativa och positiva
jag ligger med tryckande migrän efter en dålig kväll och försöker undvika att somna, och fråga mig inte varför. det är fullmåne ute, jag sover alltid sämre och drömmer sjuka drömmar då.. illa

jag är så fruktansvärt obeskrivligt äckligt skoltrött. men börjar iallafall komma ikapp nu, efter många prov och pluggtimmar.. bara några inlämningar kvar, skjut mig långsamt? jag behöver lov

mest av allt behöver jag rannsaka mig själv, ta tag i livet, ta tid för mig själv att bara komma underfund med vad jag vill med allt, hinna andas och ta hand om mig själv lite. jag behöver sommarlov, jag behöver rhodos & massa skratt

solong fuckers! i'll be back när jag känner mig mer inspirerad. miss you girls!

Kommentarer
Postat av: jjjjj

snart sommarlov och rhodos, och då ska vi glömma allt som har med äckelskolan att göra! puss sötnos!

2010-05-27 @ 20:36:37
Postat av: ccccc

ååhh, ja! det ska bli underbart. pusslove

2010-05-28 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0