sjundemaj

fredag och min kväll ska spenderas i soffan tillsammans med far min då vi är dom enda som är hemma här i huset, får bli någon bra film, sallad och sen morötter, gurka &dipp. jag har börjat mitt nyttiga liv fram tills rhodos, så med great kost och konditionsträning hoppas jag på att jag ska våga gå utanför hotellrummet.

den här veckan har bestått av apu på nelly, träning, ridtur, ig-varning i idrott, skola, och sova. men nu är jag ledig i nio dagar och det kan inte bli bättre än så! jag ska försöka passa på att komma ikapp med alla inlämningar, träna, åka till göteborg och annat kul under dessa dagarna! framförallt sova, haha..

girls! ni som läser detta iallafall, long time no see.. men snart bär det av! missyou


Kommentarer
Postat av: therese

jag längtar as heeeeeeeeelll. kommer bli så underbart skoj.

2010-05-07 @ 22:55:36
Postat av: cornelia

eller hur tezzzzy! puss

2010-05-08 @ 17:02:23
URL: http://cornelialinneaa.blogg.se/
Postat av: amanda

13 maj idaag... om en månad är vi där!!! :D

2010-05-13 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0