ellenplutt

det här inlägget tänker jag dedikera till min vän ellen
mango,that's you. en liten fruktätande sötboll, och jag saknar dig!
jag saknar att vara jättesleten och kedjeröka i solen på sandwall med dig
jag saknar att skratta åt så sjukt oväsentliga saker, och prata om allt mellan himmel och jord

du är en sån där mysig människa som man alltid kan vara sig själv med,och du är sannerligen inte som alla andra och det är det jag tycker om mest hos dig, din mobbade ishäst, haha. även om vi träffas alltför sällan och inte känner varandra sådär jätteväl, så känns det ändå som om jag har känt dig i hela mitt liv, för livet är aldrig komplicerat i ditt sällskap. PUSSPUSSPUSS.

på tisdag ses vi! jag tror jag ska köpa en mango till dig,för mina sparpengar
så kan vi äta den med sked, sittandes på den smutsiga marken med en cigg i andra handen

Kommentarer
Postat av: ellen^^

Det var det tussigaaaste:D fin du är lilla cornylicious:D Bajs. vi måste ses snart igen! och sitta på sandwallsplats PÅ RIKTIGT!!!! Pusss min tokfia<3

2010-06-02 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0