walkinginsunshine, ohhyeah

nu är det onsdag, och vet ni vad det betyder? halva skolveckan är snart avklarad. great!
idag har jag heldag foto, vilket egentligen är ganska så chill, plus att det är den enda dagen i veckan som vi slutar tidigt, med andra ord TRE. efter skolan blir det att bege sig till mitt.. tredje hem, (kan man säga så? för mitt första är ju här hemma, andra lär bli skolan eftersom jag spenderar större delen av veckorna där, och tredje, friskis&svettis! workout, höhö.

jag vill bort från borås NU! längtar så till rhodos. men saken är bara den att ungefär halva borås kommer befinna sig i rhodos samma vecka. så var det med den saken, inte slipper jag boråsarna där heller.. men det kommer bli sjukt bra ändå hoppas jag!

det står att det ska vara mulet idag.. jag vill ha sol! men i vilket fall känns det underbart att snön sakta börjar försvinna, jag är så sjukt trött på allting som har med vinter, snö, kyla och slask att göra. livet blir så mycket lättare och mer glädjefyllt när man får lite värme och sol, det tycker iallafall jag.

i helgen blir det förhoppingsvis myskväll @ my place med girlsen, like it. (dom som kan åtminstone, MÄNDY!) hihi

nu ska jag springa upp för trappan och borsta tänderna och sådant roligt, innan det bär av till viskastrand, usch. jag vill inte ha skola idag..
(och mina kära bloggfans, ni borde vara nöjda och stolta över att jag skriver ett såpass långt inlägg om mitt intressanta liv en onsdagsmorgon före skolan! PUSS)


Kommentarer
Postat av: therese!

87 dagar kvar nu! snart har det gått hälften från vi bokade. typpp :D

2010-03-17 @ 13:17:22
Postat av: amandaaa

jag är riktigt nöjd!!!

2010-03-17 @ 21:51:07
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: julia

otroligt nöjd!

2010-03-18 @ 20:40:12
URL: http://shooolia.blogg.se/
Postat av: cornelia

ja, det är greeeat! tagga rhodos



och bra att ni känner er nöjda lixxx

2010-03-19 @ 08:45:33
URL: http://cornelialinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0