MÄNDYBITCH

det här inlägget dedikerar (stavas?) jag till määndy, efter klagomål på min uppdatering.
nu sitter jag i skolan och göra en affisch, där jag ska marknadsföra något jag är emot. onödigt? yes. det har gått en och en halv timma av lektionen, jag har varken fattat, börjat eller planerat att göra uppgiften, it sucks.

igår fyllde tezzybabe arton! CONGRATZ TO HER, och ikväll har vi stora planer för flickan, gillar't! det blir förhoppningsvis massvis med skratt, påhitt och färtäring av alkoholhaltiga drycker, great

jag har bestämt mig för att det ska bli vår nu, så skinnjackan är på, och likaså är mina älskade converse (idag var jag dock duktig och tog flera lager under jackan&vantar)
nu fattas bara lite sol, värme, torr mark, mindre is, ingen snö eller slask.. and so on

nu orkar inte jag skriva mer. det är fredag och jag hoppas på en sjukt lyckad kväll!

PUSS PÅ ER ALLA SOM LÄSER DETTA! (med andra ord typ.. julia och amanda)


Kommentarer
Postat av: amandaaa

yeeeeeeess!



Dedikerar stavas det förövrigt :)



OCH du hade rätt, kvällen blev ju sjukt lyckad :)

As najssss! hihi

2010-03-13 @ 10:47:49
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

se där ja ,du har en tilll trogen läsare! hihi, <3 fredaaaaagen var skit najs btw :D

2010-03-16 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0