harrypotta

jag tänkte få ihop ett någorlunda långt inlägg nu, för att inte göra mina kära läsare besvikna. har varit lite dåligt med uppdatering, och framförallt information det senaste känner jag, hehe. i brist på något att skriva här i början kär även jag på en lista
(thanks mandy, du är en sådan bra inspiration)

Dagens vill ha: some love
Dagens klädsel: svarta leggings, linne och en myskofta
Dagens frisyr: toffs, som vanligt, så rolig är jag
Dagens händelse: inget speciellt, spenderat dagen sittandes i mormor&morfars soffa..
Dagens låt: faktiskt inte lyssnat på någon låt idag, inte okej känner jag
Dagens planer: jag ska spela harrypotter nu, sen film 
Dagens saknad: någon som kan krama om mig
Dagens dummaste: att jag är sjukt mätt
Dagens sjuka: jag har ont i halsen och är überallergisk, så näsan rinner och kliar
Dagens drog: bajskorv bara för det
Dagens roligaste: min fulla mormor.. haha.
Dagens favorit: min käraste säng, som jag inte ville lämna
Dagens köp: jag har inte köpt något idag
Dagens godis: inget godis, men mat i massor, äppelpaj och andra kakor. fet, jag?
Dagens humör: tröttttt
Dagens ord: typ. vet inte

så intressant var det.

Igår var julia och elsa här, alice i underlandet, tacos och choklad stod på menyn. jag sov
men det var mysigt! jag saknar kvällar med alla tjejerna, saknar att skratta tillsammans och bara mysa. vi borde ses oftare! eller vad säger ni? you are the best

jag måste lösa allt, och det gör mig så stressad. jag orkar inte just nu känner jag.
det är tråkigt när saker förändras till något negativt pågrund av att man inte vet hur man ska hantera dom..

nu ska jag fortsätta sitta och vara mätt, harrypotter next!


Kommentarer
Postat av: therese

nästa helg är vi återförenade igeeeeen :D

2010-03-22 @ 08:08:38
Postat av: amanda

Fridaaay, fridaay, don't forget our fridaay!!!!



hihi. listan är ju skitfin! tror dock du glömde byta Dagens drog, hihi. :D



Puss cornryyy

2010-03-22 @ 09:19:14
Postat av: julia

kommer och kramar dej imorgon! :)

2010-03-23 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0