ahois hgshjsdffhjsdhf-

idag är jag inte på humör. jag vet inte varför och blä.
fredagen blev riktigt lyckad på massa olika sätt, puss på det! igår var en helt okej dag också, iallafall första delen, sen blev jag mer död än levande och tog mig igenom resten av dagen som en zombie i princip.

nu är det söndag och jag måste städa mitt rum. det suger, för jag är riktigt kass på att städa. sen ska jag förhoppningsvis ut och gå med ida, kan behövas av en hel del olika anledningar. imorgon är det skola igen och jag vill inte, och jag orkar inte. hoppas skolan blir bombad

nu ska jag återgå till städningen, spotify får vara mitt sällskap atm. PUSS


Kommentarer
Postat av: aaaa

bli på humör dåååå corny! hihi, asbra att du uppdaterar nu:*

2010-03-15 @ 09:07:38
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: julia

hållar med mandyyyyy! du är söt, förövrigt, och jag gillar dej i massor, PUSS

2010-03-15 @ 22:47:00
URL: http://shooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0