takemethere

nu sitter jag och min älskade ipod och försöker knåpa ihop ett bokomslag till sapfos erotiska kärleksdikter, från typ.. antiken. inlämning idag, och jag har inte ens börjat. som vanligt, tummen upp för mig. efter skolan ska jag klippa mig, tezzybabe är min personliga frisör

jag tycker att det är tråkigt att blogga om mitt meningslösa liv. haha

hur kommer det sig att desto mer avstånd du tar från något eller någon
så kommer det ändå alltid ikapp dig?
desto mer du försöker förtränga och koppla bort alla tankar
hittar de alltid ett sätt att finnas där
varför är det så att man alltid förväntar sig det värsta
och sedan står där, konfunderad

jag är förvirrad och väntar på svar, det suger, som jag brukar uttrycka det
jag ska börja skriva mer texter igen, jag brukade älska att skriva, och nu kan jag inte ens skriva ett normalt blogginlägg längre. usch. skärpning! jag har bara ingen ork eller motivation längre

nu ska jag byta låt, försöka komma igång med arbetet och ta tag i mig själv lite
rascall flatts är grymma förövrigt

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0