shoot

det suger, så sjukt hårt. you maked me happy

jag har haft fullt upp hela dagen, först tog jag och syster hand om mammas lilla butik, för hon var på mässa i jönköping, sedan var det bara att bege sig in till stan - fota på rockkarusellen. det var helt okej, ganska så kul. det är skönt att ha haft saker att göra hela dagen, för att slippa tänka på massa annat, och nu sitter jag här - med huvudet fullt av tankar. ska försöka få min nya mobil att fungera, eller alla inställningar i datorn, så jag kan lägga in låtar och sådant. jag är trött, hungrig och.. tom? det är konstigt att jag inte är mer ledsen idag, antar att alla tårar och sådant tog slut igår. och idag orkar jag inte känna något alls.. jag vill inte.

jag ska nog ta och äta något nu, och sortera lite musik. krypa ner under en filt och hoppas på att jag somnar? imorgon blir det avatar 3D i göteborg på kvällen, och förmodligen rida. jag måste försöka hålla mig sysselsatt.

godnattpusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0