rhodos- summer'10

resan är bokad! happyface. den trettonde juni bär det av till rhodos med massa snygga flickor, jag gillare starkt. bara sex månader kvar och nedräkningar har börjat.. haha, sjukt härligt. rhodos here we come!

jobbigaste dagen i skolan är avklarad med allt vad det innebär. resan är bokad. jag tror att jag är happy över en annan sak. kanske iallafall. imorgon är det onsdag, vilket innebär att halva skolveckan har gått. lördag blir det att foto för rockkarusellen, söndag avatar 3D i göteborg. jag vill ha helg nu! + att jag vill att det ska bli juni och få komma bort. mest av allt vill jag ha en sötsak här som kan pussa på mig

jag har precis ätit massa pannkakor också, för den som vill veta, och det var gottgottgott! min pappa är grümmast på att laga pannkakor, av den anledningen att han har fått göra det under hela vårat liv i brist på matlagningskunskaper. men jag klagar inte, höhö. och mamma&pappa undrar varför jag är handikappad i köket och alltid har varit kräsen..?

nu ska jag gå upp, ta på mig en ful pyjamas, borsta tänderna och sen krypa ner och kolla film. kanske.. the notebook? fast det beror helt på om jag orkar stoppa in tv-kabelmojsen i dvd:n, annars får det bli något kasst tv-program. godnatt

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0