ps.iloveyou

nu är det bara några ytterst få timmar kvar av mitt lov.. ångest? jovisst. jag kan ju inte precis påstå att jag ser framemot att börja skolan imorgon igen, mobilen ringer för väckning kvart i sex, långa skoldagar, läxor, dåliga lärare, jobbiga människor - you name it. men man kan inte göra så mycket mer än att försöka se positivt på det hela, jag får iallafall äntligen träffa alla vänner man knappt har haft någon kontakt med på lovet, och det förgyller ju iallafall morgondagen något. jag ska också försöka komma igång och träna igen, nu när jag ändå är istan varje dag, det gillar vi. resten, allt det dåliga, får lösa sig på ett eller annat sätt.

nu sitter jag iallafall nyduschad i min säng och ska snart krypa ner under massa filtar och kolla på ps. i love you. det får bli min egna mysiga avslutning av lovet. fattas bara lite sällskap av söta lilla e, men jag får klara mig själv.. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0