påpromenadgenomstan

jag tycker snart att snön börjar bli en aning överskattad och to much. jag har faktiskt gillat läget och tyckt att det har varit mysigt med snö i år, vackert och allt sådant. men det är så sjukt kallt! så nu välkomnar jag våren med öppna armar, bort med kylan tack. jag hatar att frysa och mitt rum är en igloo.

det hra varit en dryg dag i skolan idag, och jag somnade tillochfrån under fotogenomgångarna. bra jobbat av mig kände jag. men kunde inte somna igårkväll, och det hjälper inte att man varje dag måste gå upp klockan sex. skolan suger, jag är sjukt skoltrött och ligger efter och har lust att skolka större delen av tiden, great. men det får gå, bara fyra-fem veckor kvar tills nästa lov.

efter skolan drog jag iallafall och tränade, och sen åkte julia med mig hem och åt och fixade lite i stallet och tjötade. julia är bra, och söt. efter det åkte jag till ewelina och gick ut och gick med henne och conrad the man. jag måste bara ännu en gång påpeka att jag älskar att promenera. dock hade inte lite värme suttit fel..

min katt smyger på conrads gosedjur och nu ska jag äta och duscha, sedan krypa ner i sängen och kolla tv och försöka låta bli att tänka så mycket, som jag alltid har en förmåga att göra. jag orkar inte och vill inte. det tar alldeles för mycket energi att inte veta.

miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0