jagkommerintepånågonrubrik.

hur kommer det sig att något så enkelt som ett sms kan göra hela din dag?
jag hatar att sitta och vänta och hoppas, att bara ha tankarna på just det, kommer personen i fråga att höra av sig eller inte. och man blir alltid lika lycklig när man får det där efterväntade smset. creepything

jag måste sluta överanalysera, det tar så mycket krafter. varför inte bara ta dagen som den kommer, dag för dag? det är inte precis så att man kan göra något åt det, saker och ting går alltid som de själva vill ändå. man ska nog uppskatta det du faktiskt får uppleva mer, istället för att ständigt söka bekräftelse och tråna efter mer.

-
en annan sak som jag finner konstigt är hur människor kan förändras, till något negativt. kanske är det också mina värderingar som förändras, men samtidigt måste det ju vara byggt på något. varför inte bara vara ärlig, och låta vänskap vara på bådas villkor tillexempel. ibland får man faktiskt ge lite, för det är ju det vänskap och förhållande i allmänhet handlar om, att ge och ta.

jag har en fruktansvärd migrän, så nu ska jag krypa ner och avlida lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0