idontknowwhereibelong

jag har skolångest, det är nu lite mer än ett dygn kvar tills jag sitter i skolan igen, skjut mig? jag orkar inte, i really don't. jag orkar inte ta ansvar, jag orkar inte satsa, orkar inte vara där. du tar just nu upp hela mitt huvud. på både ett bra och ett dåligt sätt. mest bra, ibland.

jag har fortfarande migrän, haft det konstant i sex dagar nu och det släpper inte.
jag var ute och gick med ida för en stund sen, gick upp till dalsjön, jätteskönt att komma ut lite och få prata av sig om allt möjligt. sen älskar jag att ut och gå, dock är det riktigt kallt ute nu. fast kände mig så söt så i min mössa, enorma halsduk och flätor, ohyes

nu sitter jag i min mysiga säng med massa kuddar och filtar med massa ljus tända, återigen. och feels like home fick hänga med även idag, min nya favorit

jag måste köpa nya hörlurar till min ipod innan jag avlider

jag hatar all denna väntan..

and if you knew how happy you are making me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0