ibristpåannatattgöra.

fortfarande lika rastlös, men tänker tvinga min älskade familj att kolla film med mig
sen ska jag leta genom varendaste liten vrå av mitt skafferi och frys efter något med socker i, word
+ att jag nu tänker göra något jag ALDRIG annars orkar göra, nämligen en.. lista?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jovars, det gjorde jag väl
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag kommer inte ihåg om jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? dunno, dont think so
4. Dog någon som stod dig nära? nej, som tur är..
5. Vilka länder besökte du? grekland, london
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? massa lycka
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? can't choose
8. Vad var din största framgång 2009? haha, framgång.. ingen?
9. Största misstaget? att jag stannade kvar hos en viss person trots att jag blev sjukt dåligt behandlad, men man lär sig av sina misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inga större skador eller sjukdomar
11. Bästa köpet? min systemkamera i think
12. Vad spenderade du mest pengar på? samma, kameran. och mat, höhö
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? absolut, en massa olika saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Plain White T's - A lonely semptember
Plain White T's - Write you a song
A Fine Frenzy - Almost lover
Jack Johnson - Do you remember

25. Något du önskade dig men inte fick? nej, det tror jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? grät & fest
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer positiv syn på allt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? schleten as hell maybe? haha
29. Vad fick dig att må bra? vänner, rida, familjen och i sluten av året e
30. Vilken kändis var du mest sugen på? som en äkta twilight nörd
31. Vem saknade du? first, w.. sen vet jag inte, saknade säkert olika människor
32. De bästa nya människorna du träffade? sofia, lisa & emil, och en massa fler!

det var allt för mig gott folk, nu blir det king arthur och jag hörde en fågel viska att vi har ben&jerrys i fysen som bara väntar på att bli uppätet, ohyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0