hejhoppgummisnopp

så nu sitter jag i skolan igen, och skriver om en vanlig dag i en pygméigelkotts liv.
då är ju frågan om jag själv har speciellt mycket till liv? knappast, and i like it.
men vi fick iallafall i uppgift att skriva om ett djur, och är inte det ett självklart val då? i think so. snart har vi iallafall lunch, och det är välbehövligt för min mage kurrar som.. något kurrande. slår vad om att det är köttbullar idag igen, då dödar jag någon.

förövrigt går jag till fem idag, och det suger hårt. nio timmar skola, utan egentligen några längre håltimmar eller raster. inte konstigt man är skoltrött. som om jag inte hade varit det ändå.. men det är bara att bita ihop och tänka på annat. eller så tänker man inte på annat, för det är då du missar allt på lektionerna, tummen upp för det. och att jag fortfarande inte har hunnit köpa nya hörlurar gör sannerligen inte dagen i skolan bättre, usch.

efter skolan blir det iallafall att vandra till café viskan idag, och träffa alla tjejer. dags att planera greklandsresan till i sommar, så sjukt härligt! jag vill bortbortbort. eller vad säger ni, det hade inte suttit fel med lite värme nu?

talk to you later, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0