happiness.

you learned me how to spell happiness. h a p p i n e s s

jag tycker att dagarna är fruktansvärt enformiga. det är kallt, trisst och grått. skolan är verkligen värre än någonsin, jag orkar inte. lektionerna suger, schemat suger, lärarna suger. och det värsta av allt är att jag spenderar mellan sju och nio timmar där varje dag, utan att lära mig någonting. waste of time if you ask me, men antar att det är nödvändigt.

jag är så trött, och jag är trött på att vara trött. det är jobbigt att gå igenom dagarna utan någon egentlig drivningskraft. i've lost mine, and i can't find a new reason. jag saknar att vara genomglad. att känna riktig djup glädje, få ont i magen för att man skrattar så man kiknar. jag saknar att ett leende är en självklarhet. fast man borde nog ta vara mer på alla glädjeämnen man upplever varje dag, för dom finns där.

jag tycker minsann att det borde bli vår nu! jag börjat tröttna på all kyla, snö och vinter. jag vill ha värme, bruna ben, converse och att sitta i solen och fika. jag vill ha sol och promenader. jag vill ha fräknar på näsan (som jag aldrig får) jag vill ha sena nätter.

nu har mer än halva veckan gått iallafall, och det är sjukt skönt. snart är det helg, ännu en gång. tiden går så otroligt fort, nästan så att man blir rädd. snart är första månaden i tvåtusentio gjord.. sick man.

nu har jag en dejt med min tv, plus att jag ska klappa lite på min älskade katt, pure love
det är ganska konstigt hur fäst man ändå kan bli vid ett djur? jag älskar min katt, oerhört mycket. hon är den mysigaste lilla varelsen i världen
(och alla min andra sjukt söta djur också för den delen) men nu låg hon ändå här, wilmisen

pontus är söt, min bästaste vän. vått och torrt, that's you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0