fuckoffanddie

idag har varit en riktigt dålig dag. en sån där dag då du bara vill gå och gräva ner dig, gråta floder eller krypa ner under ett täcke och gömma dig för världen under några dagar
men jag försökte ta mig igenom dagen så gott jag kunde, med lite tårar och musik. blev väl bättre framemot eftermiddagen när jag och sofia begav oss och fikade och pluggade lite psykologi. sofia är söt

förövrigt så har jag omprov imorgon, och jag förstår ingenting så det kommer gå åt helvete rent ut sagt, igen. skolan suger. inga kanaler på våran tv funkar, något fel på antennparabolboxersaken, och det är cepäää. funderar på att kolla på någon mysig film, men vet inte vilken + att jag har alldeles för mycket tankar i huvudet och är sjukt rastlös, så jag hade nog inte kunnat koncentrera mig i vilket fall.

imorgon är det fredag, och det ska bli så skönt att få slippa skolan i två dagar. helghelghelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0