fridayi'minlove-orcouldbe

äntligen fredag igen, ska bli så sjukt skönt med helg. fast den här veckan har gått äckligt fort, det är nästan läskigt! ikväll blir det till att äta kinamat med pappsen och cajsa, sedan kolla film och äta godis i mängder. fatzzzo, but i like it!

fikade med girlsen efter skolan, sen gick vi och delbetalade rhodosresan, underbart! jag längtar verkligen, ska bli så sjukt kul, och skönt att komma iväg. can't wait. sedan gick jag och tränade, och nu sitter jag här med cajsa och kollar på csi miami på tv:n i väntan på maten. höhö.

imorgon blir det till att jobba i butiken med systra mi, eftersom mamma är i stockholm över helgen. sen ska jag rida med julia the man. jag har inga planer för kvällen, så vi får väl se vad som dyker upp! söndag blir det ridning, och sen dubbelpass träning, sköntskönt.

ha en bra fredagskväll fuckers, puss

jag tänker på dig ibland, sent om kvällarna när jag försöker somna..
men jag håller huvudet högt, och försöker ta dag för dag med ett leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0