feelslikehome

klockan är snart tolv. ännu ett dygn närmare skolan, jag orkar inte.
jag insåg idag att min framtid verkligen är åt helvete rent ut sagt, jag kommer inte ha någon som helst utbildning när jag går ur skolan, vilket gör att om jag ska bli något måste jag läsa vidare - och för att läsa vidare MÅSTE jag ha läst matte B och historia A, två ämnen jag bara vägrar att slösa bort timmar på att läsa. fucking great
jag är så sjukt skoltrött, och jag planerade att verkligen börja satsa efter lovet, åt skogen med den saken

nu sitter jag iallafall i min säng, med världens sötaste katt som sällskap. eftersom det alltid är minusgrader här inne så försöker jag få lite värme i rummet genom att tända massvis med ljus, så det är riktigt mysigt här inne faktiskt. och ändå känns det mörkt. strange feeling.

jag förstår inte vad det har varit med mig de senaste dagarna, så trött, sur och ledsen. allting har plötsligt tappat sin mening och jag orkar bara inte. det enda som får mig riktigt glad är också det som tar alla krafter. dumma mig. jag hoppas verkligen att det blir bra snart, och annars vet jag inte vad som är bäst - stanna eller inte?

nu ska jag fortsätta lyssna på feels like home på repeat och krypa ner under täcket och bara.. vara

jag tänker på dig, hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0