etthundratrettiotvå

det har varit en lyckad helg faktiskt, med kalas och fest och roligheter! igår var familjen hos min kära kusin mickan, som fyllde arton i veckan, congratzz to her. efter det begav jag mig till stan för att möta upp kvinnan i mitt liv - isabel och vi tog bussen till norrmalm, party@ idas place. och det blev inte mycket drucket för våran del, men vi hade sjukt kul ändå jag och britneybitch! i night to remember.

jag känner dock av gårdagen idag, i form av en grov nackspärr/sträckning/knäckning.. jag slog i huvudet ganska så hårt i golvet igår, i ett tappert försök att luta mig bakåt sittandes i isabels knä. då var det ingen fara och jag skrattade vidare, nu - är det någon som vill hjälpa mig ta mig ur sängen?

skola imorgon, och det ser jag inte framemot. men ser framemot en annan sak imorgon! ohyes. träna med mickan står också på schemat, så det kanske blir en bra dag trots allt, om bara min nacke vill fungera..

132 dagar kvar till rhodos tydligen! här taggas det för fullt, puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0