2cool4school

nu är första dagen i skolan snart avklarad och jag vill inget annat än bort härifrån. äckelskola. efter skolan blir det iallafall till att gå och träna, var veckor sen sist, så det ska bli skönt. sen hemåt och göra.. ingenting. kan ju alltid hålla tummarna på att något annat dyker upp.

jag har ont i magen, ryggen och huvudet. cpmigrän som aldrig släpper. vilka ilandsproblem känner jag, haha. livet är inte lätt. och om vi ska klaga lite mer så suger det att jag bara har en fungerande hörlur i min ipod, medan den andra hänger i så trådar. + att jag är jättetrött och det var riktigt jobbigt att gå upp sex imorses. poor me

nu ska jag göra ett bokomslag i graf, till svenskan. skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0