tråkigt,tråkigare,tråkigast?

så var det med den regelbundna uppdateringen. åt skogen med det
nu sitter jag iallafall i skolan, sleten, trött, depp och otaggad. och ändå är det fredag?
det blir iallafall en väldigt lugn kväll i soffan med mamma och syster, passar mig utmärkt känner jag. hoppas på någon bra film och gott att äta! men först ska jag träna spinning med mickan, kommer dö, då jag besitter ungefär en femtedel av mina krafter den här veckan, sug

har varit en dryg vecka iallafall. men förra helgen var faktiskt riktigt lyckad!
nu väntar en ny helg, imorgon blir det hem till ida och träffa alla rhodosgirlsen, gillare
jag har faktiskt inget mer att delge er, så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0