sunshine

efter amandas söta kommentar och för att jag är lycklig idag och solen skiner så tänker jag faktiskt knåpa ihop ett inlägg här

apropå solen! hur sjukt underbart är det inte? veckan har spenderats på sandwall med glass, kaffe och mysigt sällskap, that's how i like it. nu är det fredag och kvällen ska spenderas med en ridtur, film och myspromenad med massvis med prat - till sällskap har jag olivia, det var sjukt längesedan vi hittade på något så det ska bli trevligt. men först blir det sandwall med ellen, tjöt, cigg och läxor (?!)

jag kan inte låta bli att vara lycklig i detta vädret. även om det finns så mycket som tar min energi, och även om huvudet i princip sprängs av alla störande tankar och problem så kan jag ändå inte sluta le. solen skiner, det är folk överallt, solbrillorna är på och det är även somrigare kläder och mina vita converse, love it.

nu ska jag göra en igelkott i flash.. PUSS

Kommentarer
Postat av: amandaaa

Haha, håller med om att vädret gör en glad.. Verkligen. (FASt aaa, inte idag dåå)



Hahahaha, hängde med i hela inlägget tills igelkott(?) .. bra :D

2010-04-17 @ 17:29:26
URL: http://mandaan.blogg.se/
Postat av: cornelia

ellerhur! jävla bajsväder



haha, vi ska illustrera en rörlig film om en saga vi har skrivit.. jag skrev om en afrikansk pygmeigelkott som lekte med en ekorre.. ohyes

2010-04-17 @ 18:43:59
Postat av: amandaaa

haha. du är så jäkla skön.

blogga lite mer corny. måste ju hänga med vad som händeeer :D

2010-04-25 @ 23:27:48
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0