jagharsomvanligtingenrubrik

usch vad jag suger på det här med att blogga, omotiverad till tusen
men tänker ändå skriva om mitt påsklov

fredag - myskväll hos julia, med ida och amanda som sällskap
lördag - utgång med anna, vicky och ellinor - galet djup efterfest hade jag och vicky, sjukt
söndag - red med julia, sen åkte jag och cajsa till henne och hade filmkväll + övernattning
måndag - göteborg med syster, fick köpt ett par klackskor, kärlek till dom. sen blev det en sväng till ikea med mamma&pappa, fick köpt lite småsaker.
tisdag - red med julia och jusse, sedan bio med dom - jag sov
onsdag - tränade afrodans med cajsa
torsdag - red med britneybitch (isabel) + fika med girlsen, sen mys hos juliatheman, vi lyckades även göra hål i både plätts, tezzys och mina öron, great
fredag - cyklade tre mil för att träffa pontus, dog, återuppstod, red, utgång med isabel
lördag - jobbat hos mamma, ätit och nu sitter jag och surar lite smått

jag vet inte vad jag ska göra med någonting. förvirrad, trött och arg.
jag vill att allting ska vara bra, jag vill vara glad och slippa fundera en massa, men det funkar inte. jag får smått panik. b l ä
varför är det så att man aldrig kan tycka om rätt person, och aldrig kan göra det som är bäst för en själv? jag är trött på att må dåligt.

jag är trött på att skriva här med, så ska försöka återkomma sedan. hejdå


Kommentarer
Postat av: amandaaa

jag är inte trött på att du skriver här. mer :) :) :)

2010-04-13 @ 21:14:06
URL: http://mandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0