FÖRSTAAPRIL

som vanligt är det dåligt med uppdatering, det går i perioder här känner jag..
ursäkten får nog vara att det har varit lite mycket i tankarna det senaste nu, så har inte haft någon lust till att skriva. men ska försöka ta tag i detta nu igen, eftersom det är så många som saknar mina inlägg.. host.

det är första april idag, sjukt vad tiden går fort.. nästan skrämmande tycker jag. men det innebär också att det går mot vår och sommartider! en månad närmare rhodos, can't wait

first - ikväll är det en riktig systerkväll, vi har huset för oss själva, magar fulla med pizza och ton med godis. vi har färgat cajsas hår och ska snart slinga det och sen taggar vi film, kan inte bli mycket bättre. jag älskar min syster oerhört mycket
plus att det är lov nu! vilket innebär en massa roligt hoppas jag? fest, göteborgstripper, rida, träna, sova and alot of other fun things. imorgon blir det myskväll @julias place och på lördag blir det jobb och utgång.

förövrigt så har jag ångest över massa skolinlämningar som jag aldrig kommer få klart. har ingen ork. sen är det apu.. det skulle varit inlämnat för en vecka sedan och jag har inte ens en plats än. suck

second - (som förmodligen bara en kommer förstå) jag har efter att ha varit riktigt kluven tagit ett beslut idag, och även talat om det för personen det handlar om. så nu får vi se hur allting blir, man kan aldrig veta utan att ge saker en chans - och det är precis vad jag ska göra nu, ge allt en chans och göra det med ett öppet sinne.

third - jag tänkte skriva massa mer, men orkar inte. så nu ska jag fortsätta pussa på min syser, hörs! HEYY

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar inlägg!!!!!!!!! och du har gjort det nu? hoppas och antar att det gick bra, vi pratar mer imorgon om det, pusslove

2010-04-02 @ 01:10:34
Postat av: Linda

wow, ett inlägg ;) haha

2010-04-04 @ 15:48:00
URL: http://lindaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0