rubriker suger.

det är jobbigt när hjärtat och huvudet dras och två olika håll.
när du vet att det du trånar efter, och gör allt för, egentligen inte är det som är bäst för dig själv.
när det du vill ha, också är det som du helst av allt vill ta avstånd ifrån.

jag önskar att jag bara kunde få sova i några veckor, och sen vakna och inse att allting har löst sig, keep dreaming cornelia. jag har spenderat min kväll, sittandes i stan och stirrat in i en fontän, kan man bli mer patetisk? humm.

jag tror det är dags att starta min läkeprocess av själen, köpa mig lite karlssonsklister och limma ihop alla miljoner bitar av det som en gång var mitt hjärta.

nu ska jag fortsätta tröstäta min glass, glass är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0