let go.

att släppa taget måste jag påstå är något av det svåraste som finns
det spelar ingen roll om det handlar om en person, något du tycker om, eller kanske en tanke
egentligen, vad är det som är så sjukt svårt med det? släpp taget, gå vidare, no big deal.
oftast fastnar vi nog i tanken om att det är så det ska vara, vi människor vill oftast ha det på ett speciellt sätt och såfort det är pågång att ske en förändring blir vi helt hysteriska. eller talar jag endast för mig själv?

man får helt enkelt börja med att acceptera sitt val, och sen börja att sakta försöka tänka på annat. förr eller senare kommer man lyckas, och när du då ser tillbaka och inser att hey, livet är så mycket bättre utan allt det där som tyngde ner en, dag ut och dag in, den dagen kommer man vara glad över beslutet man tog.

(varför får jag en känsla av att jag sitter och är efterklok och att hela inlägget egentligen är tillägnat mig själv..? hmm..)

i vilket fall som helst, det är dags att gå vidare.

en vecka kvar till grekland. jag vill bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0